Datuk bu,nvh isteriny4 kerana tak tah4n deng4r g0sip yang mend4kwa mangs4 cur4ng

GAMBAR HIASAN

Seorang lelaki berusia 72 tahun tergam4k menet4k wajah isterinya sendiri sehingga m4ti kerana bengang mendengar gosip yang mendakw4 isterinya cur4ng.

Dalam kejadian yang berlaku pada petang Selasa 10 Disember lalu, di Tangerang Selatan, Indonesia, su$pek yang dikenali sebagai Mbah, baru ke pulang ke rumah dan melihat isterinya (32) sedang menonton TV di sebelah anak mereka berusia 3 tahun sedang tidur.

Mbah kemudian meminta isterinya membuat air kopi untuk melepask4n kepenat4n setelah seharian bekerja mencari rezeki untuk keluarga.

Su$pek: “Saya haus, ada kopi tak?”

Mangsa: “Sudahlah, pergi sana.”

Beng4ng mendengar jawapan isterinya, su$pek terus mengambil gol0k di atas peti sejuk lalu dilay4ng ke waj4h mangs4 bertubi-tubi.

Mangs4 mengalami pendarah4n teruk dan m4ut di tempat kejadian. Suspek pula terus melarik4n diri dari rumah itu ke rumah anakny4 di Gunung Sindur.

Kejadi4n itu disedari oleh jiran yang kemudian datang memeriksa dan mendap4ti mangs4 sudah tidak berny4wa, sementara anak mangs4 men4ngis tidak berhenti-henti.

Polis tiba di tempat kejadi4n dan terus melakuk4n siasat4n sebelum menghantar sepasukan anggota polis untuk memberk4s suspek.

Ketika diminta keluar dari rumah, su$pek keluar dengan tanganny4 yang masih memeg4ng gol0k. Tetapi berjaya ditumpask4n oleh polis dan terus dibawa ke bal4i untuk tindak4n lanjut.

Siasat4n awal mendapati, su$pek bertind4k demiki4n kerana sudah sekian lama menah4n ger4m lebih-lebih lagi kemarah4nnya membar4 selepas mendengar gosip isterinya berl4ku cur4ng.

Tetapi, su$pek menjelask4n dia tidak berni4t untuk mem,bunvh mangs4, hanya sekadar mahu mence,der4kan waj4hnya agar tiada lelaki lain yang mahu mendek4tinya.

Sebelum berkahwin pada 2012, su$pek merupakan duda dan mangs4 juga berstatusk4n janda. Gosip yang mengatakan mangsa cur4ng juga mula timbul sej4k beberapa tahun sebelum ini.

Polis kemudian meminta su$pek menunjukk4n bukti bahawa isterinya cur4ng, tetapi su$pek tidak dapat berbuat demiki4n. Malah dia sendiri tidak pernah melihat mahupun mencekup mangs4 berlaku cur4ng.

Su$pek akan didakw4 di mahkamah dan bakal berdepan dengan hukum4n penjar4 tujuh tahun kerana mem,bunvh.

Sumber: Sosok via tn

Perhatian! Pihak MAIBACA tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini