“Bin̷at̷ang p̷un tahu sayang anak,tapi kau?”.M̷ay̷at b̷ayi memb̷us̷uk dij̷umpai ‘terbi̷arr’ tanpa sebar̷ang d0k̷umen

Gambar sekadar hiasan

BAGAN SERAI – Ma.yat bayi perempuan dite.mui dalam keadaan membeng.kak dan membu.suk dipercayai dibu.ang di sebuah kawasan sawah berdekatan lorong Taman Serai Muda ke Kampung Padri di sini pada Isnin.

Keadaan bayi tidak berbaju dianggarkan berusia lebih kurang sembilan bulan itu dise.dari seorang lelaki yang juga pemilik tanah sekitar jam 8.30 pagi.

Ketua Po.lis Daerah Kerian, Superintendan Mazuki Mat berkata, sia.satan di lokasi kejadian tidak menemui sebarang dokumen atau kain balutan berkaitan k3s itu.

“Status hi.dup atau ma.ti semasa dilahirkan tidak dapat dipastikan kerana 0rgan dalaman ma.yat bayi berkenaan telah han.cur.

“Setakat ini pun.ca kema.tian bayi tidak dapat dipastikan dan poIis sedang menjalankan sia.satan lanjut berhubung perkara itu,” katanya ketika dihubungi di sini pada Selasa.

Menurutnya, kali terakhir pemilik tanah melalui kawasan itu pada Ahad sekitar jam 4.30 petang untuk menjalankan kerja membaja, tetapi masih belum terlihat mayat bayi tersebut.

“Ma.yat bayi telah di bawa ke HospitaI Raja Permaisuri Bainun (HRPB) Ipoh untuk tujuan be.dah sia.sat.

Netizen turut meninggalkan komen rasa simpati terhadap nasib maIang bayi itu.

Jangan dibu.ang anak itu

Apa la d0sa bayi itu

Kasihannya

Sumber : sinar via http://karipapangin.pw/

Perhatian! Pihak MAIBACA tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini